«Գեյտկիպեր» ավտոմոբիլային տրանսպորտի ստուգման ծրագրային-տեխնիկական

Ծրագրային-տեխնիկական համալիրը (ԾՏՀ) «Գեյտկիպեր» նախատեսված է հայտնաբերելու օտար առարկաների (պայթուցիկ նյութեր, տարբեր սարքեր) առկայությունը, որոնք մեքենայի անբաժանելի մաս չեն և դիտավորյալ տեղադրված են մեքենայի հատակին: ԾՏՀ-ն օգտագործում է ոչ գծային սկանավորման սկզբունքը, որը թույլ է տալիս ստանալ տարբեր երկարությունների մեքենաների հատակի պատկերներ:

ԾՏՀ-ն տեղադրվում է ավտոմոբիլային անցակետերի մուտքերի/ելքերի ճանապարհի վրա/ճանապարհին և թույլ է տալիս իրականացնել մինչև 30 տոննա քաշով ՏՄ անցումը (ՏՄ առանցքի առավելագույն բեռնվածությունը 12 տոննայից ոչ ավելի):

Տեսահամակարգի հիմնական բաղադրիչները.

• սկաներ՝ ներկառուցված գերարագ տեսախցիկով և օպտիկական համակարգով.

• ՏՄ հատակի լուսավորության համակարգ.

• ՏՄ պետհամարանիշները որոշող տեսախցիկ.

• անցնող ՏՄ ընդհանուր պատկերող տեսախցիկ.

• պողպատե անոդացված հիմք.

• օպերատորի հեռավոր աշխատավայր:

Տեսահամակարգի բնութագրեր․

• տեսահամակարգը թույլ է տալիս ստուգել մինչև 25 կմ/ժ արագությամբ շարժվող տրանսպորտային միջոցները․

• անցնող մեքենաները սկանավորվում են գերարագ տեսախցիկով (մինչև 150 կադր վայրկյանում).

• միաժամանակյա սկանավորում երկու անկյան տակ՝ հակառակ և շարժման ուղղությամբ

• ստացված պատկերը մշակելուց հետո համակարգը ավտոմատ կերպով հայտնաբերում է օտար առարկաները և հայտնաբերման դեպքում ծանուցում է սպասավորներին:

• սկաների դիզայնը օգտագործում է մեկ տեսախցիկ և օպտիկական համակարգ՝ մեքենայի հատակի երկու պատկեր ստանալու համար: Սա թույլ է տալիս օպերատորին ստանալ մեքենայի ներքևի մասի մանրամասն պատկերը և հեշտությամբ համեմատել այն հղման պատկերի հետ.

• Սկաներից ստացված ամբողջ տեղեկատվությունը ցուցադրվում է սենսորային էկրանով մոնիտորի վրա, որը տեղադրված է հատուկ պաշտպանիչ պատյանում և ինտեգրված համակարգչի հետ:

• Ավտոսկաներները մատակարարվում են հետևյալ մոդելներով.

մոդել «AT2101» ՝ ստացիոնար տարբերակ: Ավտոսկաներների կառուցվածքային տարրերը՝ սկանավորման միավորը և լուսադիոդային լուսավորության սարքերը, տեղակայված են մետաղական ծղոտե սկուտեղում, որը տեղադրված է ճանապարհի վրա պատրաստված խորշում՝ կոյուղու հեռացման խողովակաշարով և տեղեկատվական մալուխների և հոսանքի մալուխների տեղադրման համար մալուխային ալիքով: AT2101 մոդելը սկանավորում է անցնող ՏՄ երկու դիտման պատուհաններով (մեքենայի սկանավորված հատակի երկու պատկեր):

մոդել «AT1101»՝ բջջային տարբերակ: Ավտոսկաներների կառուցվածքային տարրերը՝ սկանավորման միավորը և լուսադիոդային լուսավորության սարքերը, տեղադրված են պաշտպանիչ ծածկույթի տակ՝ երկու հատուկ պողպատե թեքահարթակների միջև, անմիջապես ճանապարհի վրա: «AT1101» մոդելը սկանավորում է անցնող մեքենան երկու դիտման պատուհաններով (մեքենայի սկանավորված հատակի երկու պատկեր):

Սարքի անվանումՄոդել «АТ2101»Մոդել «АТ1101»
1. Մետաղական սկուտեղ՝ պաշտպանիչ կափարիչով+
2.Թեքահարթակներ (հարթակ)+
3. Լուսադիոդային լուսավորության սարք22
4. Սկանավորման բլոկ++
5. Գունավոր հսկողության IP տեսախցիկ++
6. Տեսախցիկ՝ ԻԿ-լուսավորությամբ ՏՄ պետհամարանիշների ցուցադրման համար++
7. Միացման բլոկ++
8. Օպերատորի ԱԱՏ++
9. Կայծակնային պաշտպանությամբ ինդուկցիոն հանգույց+
10. Սեղմման կոնտակտային հարթակ+
11. Լուսացույց++

Տեխնիկական մասնագիր

Սենսոր՝GigE ինտերֆեյսով տեսախցիկ մեքենայական տեսողությամբ տեխնոլոգիայով, մոնոխրոմ ԿՊՕՊ-մատրիցայով
Թույլատրություն՝1280 x 1024 (1.3Մպ)
Կադրերի հաճախականություն՝60 կադր վայրկյանում
Օբյեկտիվ՝25 մմ, 2 ՄՊ, աղավաղման ցածր մակարդակ, օպտիմիզացված լույսի աղբյուրի համար
Ֆիլտր՝Լույսի աղբյուրով հավասարակշռված ալիքով գծային ֆիլտր
Տեսանյութի սեղմման ձևաչափ՝M-JPEG
Արձանագրություն՝TCP/IP
Լույսի աղբյուր՝Լուսադիոդային իմպուլսային մատրիցա, 100 Վտ
Սնուցում՝24 վ. մշտական հոսանք
Չափսեր՝Արևից ծածկով՝ 400 մմ x 150 մմ x 265 մմ
Տեսախցիկի քաշը՝1,2 կգ
Պաշտպանության դաս՝IP67
Շրջակա միջավայրի ջերմաստիճանը՝-35C մինչ +60C